
Bence ölmeye değer, öldürmeye değer, cehenneme gitmeye değer. Amin.

Bence ölmeye değer, öldürmeye değer, cehenneme gitmeye değer. Amin.
Bu inanılmaz derecede karanlık, nihilist (ve genellikle Sin City gibi çizgi roman/kara film (noir) atmosferinden fırlamış intikam repliklerini andıran) söz, mutlak adanmışlığın tehlikeli boyutunu anlatır. Bir insan öyle bir ihanete uğramış veya öyle büyük bir acı (ya da karanlık bir aşk) yaşamıştır ki; o uğurda (o bedeli ödetmek için) kendi canını vermeyi (ölmeyi), başkasının canını almayı (öldürmeyi) ve hatta sonsuz bir uhrevi cezayı ("cehenneme gitmeyi") bile büyük bir zevkle kabul eder. Sonundaki "Amin", bu vahşi kararlılığın psikopatça bir ayine dönüştüğünü gösteren o ürkütücü onaydır.

Hemen şimdi filmler konulu bilgi yarışmasına katılın!
Bilgi Yarışmasına Git