
Çok gülen insana iyi davranın, çünkü o bir yerlerde hep tek başına ağlar.

Çok gülen insana iyi davranın, çünkü o bir yerlerde hep tek başına ağlar.
Bu söz, insan psikolojisinin savunma mekanizmalarını anlatır; dışarıya sürekli neşe ve kahkaha saçan insanların, aslında iç dünyalarında derin acılar, yalnızlıklar taşıyor olabileceklerini, bu yüzden onlara şefkatle yaklaşmak gerektiğini belirtir.

Hemen şimdi düşünürler konulu bilgi yarışmasına katılın!
Bilgi Yarışmasına Git