
- Gözlerimi kaybettim Olric! - Sözlerini de kaybedenler var efendim. - Evet Olric, asıl kör onlardır.

- Gözlerimi kaybettim Olric! - Sözlerini de kaybedenler var efendim. - Evet Olric, asıl kör onlardır.
Bu söz, fiziksel olarak görememekten çok daha kötüsünün, iç dünyasındaki kelimeleri, anlamları ve ifade yeteneğini kaybetmek olduğunu; asıl karanlığın zihinsel ve ruhsal körlükte yattığını Oğuz Atay tarzıyla anlatır.

Hemen şimdi düşünürler konulu bilgi yarışmasına katılın!
Bilgi Yarışmasına Git