
Günde en az 40 kez Allah'ım bizi doğru yola ilet diye yakaran insanın doğru yol kesinlikle benim gittiğim yol demesi nasıl mümkün olabilir?

Günde en az 40 kez Allah'ım bizi doğru yola ilet diye yakaran insanın doğru yol kesinlikle benim gittiğim yol demesi nasıl mümkün olabilir?
Bu söz, dindarlık iddialarındaki samimiyeti ve alçak gönüllülüğü sorgular. Her gün defalarca doğru yola ulaştırılmak için dua eden, kendi acziyetini kabul eden bir insanın; kibirle 'tek doğru benim gittiğim yoldur, diğerleri yanlıştır' diyerek kendini hatasız görmesi büyük bir inanç çelişkisidir. İnanç, hoşgörü gerektirir.

Hemen şimdi düşünürler konulu bilgi yarışmasına katılın!
Bilgi Yarışmasına Git