
Ölmek için doğmuştur ya insan o yüzden her yağmur sonrası toprak kokusunu sever.

Ölmek için doğmuştur ya insan o yüzden her yağmur sonrası toprak kokusunu sever.
İnsanın ölümlü doğası gereği kökeni olan toprağa duyduğu fıtri yakınlığı, yağmurdan sonraki toprak kokusunda kendi varoluşunun sonunu hissetmesindeki huzuru ifade eder.

Hemen şimdi düşünürler konulu bilgi yarışmasına katılın!
Bilgi Yarışmasına Git