Sözü götürüp getiren, söyleyenden daha kötüdür

Sözü götürüp getiren, söyleyenden daha kötüdür.

Sadi-i Şirazi

Sözü götürüp getiren, söyleyenden daha kötüdür ne demektir?

İnsanlar arasında dedikodu yapan, laf taşıyarak ilişkileri bozan ve fitne çıkaran kişilerin, o sözü ilk söyleyen kişiden çok daha zararlı ve ahlaken daha kusurlu olduğunu belirtir.

Sadi-i Şirazi Sözleri

Keşfet
Bilgi Yarışması

Düşünür bilginize güveniyor musunuz?

Hemen şimdi düşünürler konulu bilgi yarışmasına katılın!

Bilgi Yarışmasına Git

Popüler Etiketler

Keşfet

Popüler Düşünürler

Keşfet

Son Sözler

Keşfet
Aforizma.TR
Alıntı Söz Replik
Aforizma.TR Google Play