
Ve her şey bittiğinde, hatırlayacağımız şey, düşmanlarımızın sözleri değil, dostlarımızın sessizliği olacaktır.

Ve her şey bittiğinde, hatırlayacağımız şey, düşmanlarımızın sözleri değil, dostlarımızın sessizliği olacaktır.
Bu söz, kriz ve zorluk anlarında en çok yaralayan şeyin düşmanların saldırganlığı değil; dost sandığımız insanların haksızlıklara karşı sessiz kalması ve yalnız bırakması (vefasızlığı) olacağını ifade eder.

Hemen şimdi düşünürler konulu bilgi yarışmasına katılın!
Bilgi Yarışmasına Git