
Zorbalar genellikle kendilerini saldırı altındaymış gibi gösterirler, oysa zulmün kaynağı kendileridir.

Zorbalar genellikle kendilerini saldırı altındaymış gibi gösterirler, oysa zulmün kaynağı kendileridir.
Baskıcı ve zalim yönetimlerin veya kişilerin, kendi uyguladıkları şiddeti ve haksızlıkları meşrulaştırmak için sürekli mağdur edebiyatı yaptıklarını, kendilerini savunma konumunda göstererek asıl saldırganlıklarını gizlediklerini açıklar.

Hemen şimdi düşünürler konulu bilgi yarışmasına katılın!
Bilgi Yarışmasına Git