
Kişi kendisini çok iyi duyar ama tanımaz.

Kişi kendisini çok iyi duyar ama tanımaz.
İnsanın kendiyle yüzleşmekten kaçmasını anlatan psikolojik bir tespittir. Her insan kendi iç sesini, arzularını, korkularını veya kıskançlıklarını zihninde (duyar) ve hisseder. Ancak egosu, utancı veya toplumsal maskesi yüzünden bu karanlık duyguları kabullenmek istemez; sürekli kendini haklı çıkararak aslında kim olduğunu (gerçek karakterini) asla dürüstçe tanımaz.

Hemen şimdi düşünürler konulu bilgi yarışmasına katılın!
Bilgi Yarışmasına Git