
Doğa boşluklardan nefret eder.

Doğa boşluklardan nefret eder.
Bu doğa yasası felsefesi, hayatta hiçbir alanın boş kalmayacağını, zihnimizdeki boşlukların bile hemen kaygılarla veya dogmalarla dolacağını belirtir. Bu yüzden zihnimizi ve hayatımızı güzelliklerle doldurmalıyız.

Hemen şimdi düşünürler konulu bilgi yarışmasına katılın!
Bilgi Yarışmasına Git