
İnsanlarla öyle geçinin ki öldünüz mü ağlasınlar size sağ kaldınız mı sevgiyle çağırsınlar sizi.

İnsanlarla öyle geçinin ki öldünüz mü ağlasınlar size sağ kaldınız mı sevgiyle çağırsınlar sizi.
Bu söz, insan ilişkilerinde bırakılması gereken en güzel izi tarif eder. Çevremize öyle bir sevgi ve adaletle yaklaşmalıyız ki, yokluğumuzda derin bir özlem duyulsun, varlığımızda ise her zaman neşeyle karşılanalım.

Hemen şimdi düşünürler konulu bilgi yarışmasına katılın!
Bilgi Yarışmasına Git