Yas tutmak, kaybın kabul edilmesi olduğu için

Yas tutmak, sadece bir kaybın kabul edilmesi olduğu için değil, kaybettiğimiz şeyin zaten hiçbir zaman sahibi olmadığımız bilgisiyle bizi yüz yüze bıraktığı için de acı verici.

Adam Phillips / Flört Üzerine

Yas tutmak, kaybın kabul edilmesi olduğu için ne demektir?

Kayıpların ardından duyulan acının derinliğini, insanın sahiplenme yanılgısını ve dünyadaki hiçbir şeye aslında ebediyen malik olamayacağı gerçeğiyle yüzleşmesini açıklar.

Flört Üzerine Alıntıları

Keşfet
Bilgi Yarışması

Düşünür bilginize güveniyor musunuz?

Hemen şimdi düşünürler konulu bilgi yarışmasına katılın!

Bilgi Yarışmasına Git

Popüler Etiketler

Keşfet

Popüler Kitaplar

Keşfet

Son Alıntılar

Keşfet
Aforizma.TR
Alıntı Söz Replik
Aforizma.TR Google Play