
Kendimizi tanımlamak için çoğunlukla başkalarına bakarız.

Kendimizi tanımlamak için çoğunlukla başkalarına bakarız.
İnsan kendi benliğini, karakterini ve değerini tek başına değil, toplumun ona yansıttığı aynaya bakarak ve başkalarının algılarıyla kıyaslama yaparak anlamlandırmaya çalışır. Kimliğimiz büyük oranda sosyal ilişkilerimizin bir ürünüdür.

Hemen şimdi düşünürler konulu bilgi yarışmasına katılın!
Bilgi Yarışmasına Git