Bağ Doğru Kimse Kurma Mutluluk

Mutluluk kimseye bağlı olmamak değil doğru bağları kurmaktır ne demektir?

Modernizmin o hastalıklı "Kimseye ihtiyacım yok, tek başıma özgürüm ve güçlüyüm" (hiper-bireycilik) yalanını çürüten çok haklı ve psikolojik (sosyal) bir tespittir. İnsanlar izole olmayı, yalnız yaşamayı ("bağsızlığı") mutlak bir huzur/mutluluk sanırlar. Oysa yazar; insanın doğası gereği sosyal/sürü bir varlık olduğunu; asıl gerçek mutluluğun, o ıssız (yapayalnız) kalmakta değil, hayatını zehirleyen o "yanlış/toksik" insanları atıp, seni gerçekten seven, besleyen ve şefkat gösteren o az sayıdaki insanla "doğru (sağlam) bağlar" kurmakta yattığını fısıldayan şifalı bir kuraldır.

Svend Brinkmann Sözleri

Keşfet
Bilgi Yarışması

Kitap bilginize güveniyor musunuz?

Hemen şimdi kitaplar konulu bilgi yarışmasına katılın!

Bilgi Yarışmasına Git

Popüler Etiketler

Keşfet

Popüler Düşünürler

Keşfet

Son Sözler

Keşfet
Aforizma.TR
Alıntı Söz Replik
Aforizma.TR Google Play